5.9.10

Ceurseu

Vandaag, 5 september 2010 heeft in Zundert weer het jaarlijkse bloemencorso plaatsgevonden
Voel je alsjeblieft niet dom als je er nog nooit van je leven van gehoord hebt, dat had ik namelijk ook niet. :) tot vandaag dan.. maar het was mooi mensen! stel je eens voor, 1000000000000 mensen in een dorp opeengepakt in de hoofdstraat.. Och voor al onze brabantse followers, die hebben 't kunnen zien op brabant tv. ALLEEN VOOR BRABANDERS DIE ZENDER( wat een discriminatie als je er zo over nadenkt, maar goed, niet alle discriminatie is slecht zullen we maar zeggen) Er waren prijzen te winnen, omroep max (voor onze ouderen achter de pc) was er ook te vinden. Ik dacht dat ze al heel lang uitgestorven waren maar nee hoor. Meneer met de max-microfoon had al beslag op de prijzen gelegd.
de samenvatting van alle prachtige dierenwagens.
wat kijkt ie charmant he ( ik wist trouwens echt niet dat ze die uitzendingen niet gewoon live deden, hij heeft echt 5 keer hetzelfde stukje tekst gezegd :|
damn heb ik nou een beroepsgeheim verklapt? misschien wel.. Don't care en go on with the next shizzle. .
.
...
..
 oh crap ik heb geen zin meer zin schrijven
de foto's doen z'n werk en bedenk he, alles is gemaakt van bloemen!


even bewijzen dat onze verslaggeefster er ook was, en ze stond náast de joker, niet voor joker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten