4.9.10

Goedennacht

ik zal maar gelijk eerlijk zijn omdat ik ook niet graag word voorgelogen door random people op het www.
Deze blog is de allereerste blog die we waarschijnlijk serieus bijhouden, waar interessante gebeurtenissen en onze views daarop komen. mét natuurlijk het nodige audio/video en beeldmateriaal. 
ik zou eigenlijk niet weten of je ook op onze blog kan reageren ofzo maar dat zien we wel zo gauw ik dit ding gepost heb. 

Nou nu dat van mijn hart is kan ik serieus gaan schrijven over de complete brainpuke die mijn compagnon Jenzel en ik vanacht over twitter en dergelijke hebben gestrooid, misschien dat er zelfs wel brainpuke bomen in de twittergrond zijn gaan groeien, zou toch kunnen in principe?
Waarschijnlijk krijgen we morgen een officiele waarschuwing van de chef van het complete internationale wereldwijdeweb over onze verschrikkingen van vannacht. Miljoenen mensen hebben zich de tranen uit de ogen gewreven bij het lezen van de tweets die snel opeenvolgend geplaatst werden.  Hé verdorie nou doe ik wel allemaal stoer met onze geniale tweets en suikerbreinspinsels maar nu hebben jullie het idee dat ik nooit meer ga vertellen wat er vannacht allemaal gezegd is.
nou.. 
fanfareband met trommels die roffelen...
we hadden het idee om een blog te starten,  áltijd al willen doen. het is echt een droom geweest die uitkwam! en een verdrijving van de verveling van het alleen vreemde filmpjes op youtube kijken van onder andere:



en je kunt er natuurlijk nog honderdduizend bij verzinnen.
nou ik ga er mee stoppen, misschien dat het toch wel bedtijd word onderhand. "Ja Rang": zegt een dik-klinkende stem , ga maar slapen, wel de wekker zetten voor morgenochtend 8 uur he... argh
adios en de ballen

1 opmerking:

  1. Ik ben jullie eerste volger :) Ik kan niet anders zeggen dat dit een werkelijk voortreffelijke blog is!

    Dat slangenfilmpje is trouwens echt scary! Ik had dat kind allang gebeten, gna gna. Dat olifantenfilmpje is gewoon keiharde drunkenness van Dumbo! Dat staat zelfs op wikipedia...

    Is dit echt om 17:25 in de lucht gegaan? Ik geloof het niet.

    X
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen