6.5.12

nog 9 en 8 dagen


Nog 8 dagen,
Na een luie ochtend en een noge luiere middag die volledig in het teken stond van het kijken van oorlogsfilms en docu’s en veel taart eten ben ik ’s avonds toch maar begonnen met het oefenen van Engels. In ons huis was het vandaag een komen en gaan van mensen, dokters en geïnteresseerden, wat de concentratie uiteraard niet ten goede kwam. Daarnaast was er een overactief zusje aanwezig die het niet kon laten iedere keer dat ze me zag zwoegen aan de eettafel me even in m’n zij te prikken. Heel fijn. Een 7,6 was het voorlopige resultaat

Nog 9 dagen,
Vandaag staan een stuk economie en Grieks op de planning. De betreffende lesbrief van economie heb ik volledig doorgelezen, af en toe wat belangrijke aantekeningen overnemend. Voor Grieks heb ik een gedeelte vertaald en een stuk gelezen in de Odyssee. Wat niet echt nodig was maar meer een soort extraatje om ’t wat beter te doen op het CSE. En de avond heb ik 2 minuten stil gehouden en gestaard naar Maxima’s gelaat, terwijl huisgenoten om het hardst uitriepen hoe strak haar gezicht wel niet stond..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten