6.5.12

nog 11 en 10 dagen


Nog 10 dagen,
De Apocalyps nadert, ik moet Jezus christus gaan aannemen in m’n leven! Alhoewel, vandaag viel het nog wel mee met de moeilijkheidsgraad in de wiskunde boeken. Naast het feit dat ik de stof van boek 1 en 2 al twee jaar niet meer had gezien, maakten ze ook nog eens gebruik van allerlei omslachtige methodes die we, na boek 3 en 4, zo moeilijk vinden dat we ons daar liever niet meer aan wagen. Ook vandaag is het enigszins gelukt, af en toe met de hulp van m’n kleine zusje, om door de boeken heen te komen en een aantal sommetjes te maken. Hulde aan mevrouw Smolders, ze heeft namelijk alle uitwerkingen en alle samenvattingen van waarlijk álles op de ELO gezet. 


Nog 11 dagen,
Goh, volgens mijn schema moet ik vandaag het boek “zuidoost Azië in beeld” van aardrijkskunde leren. Goh, dat hangt naarmate het boek vordert steeds meer samen met alles wat ik gisteren bestudeerd heb. Goh, ik had nooit verwacht dat vakken zoveel gemeenschappelijke elementen zouden hebben. Goh, wat leuk. Naast de herhaling van gisteren stonden er wel verschrikkelijk veel slaapverwekkende feitjes die me af en toe tot slaaptranen in m’n ogen brachten. Gelukkig ben ik er helemaal doorheen gekomen en daarom mocht ik ’s avonds de bank úrenlang bezet houden in het bijzijn van stapels snacks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten